Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

27 mars 2011

Nervig!!!

Är så sjukt nervös för den saken jag bad er hålla tummarna för!
Går omkring och tänker på det i stort sett hela tiden.. När jag lagar mat, borstar tänderna, diskar, sitter framför datorn, tittar på film/tv... Ja... Any time! :/

För er som kanske börjar fundera - Nej, jag kommer inte behöva köpa nya kläder på grund av viktuppgång (dock kanske nedgång eftersom träningen fortfarande fortlöper och känns bra).. :)
Ingen sådan tillökning för vår del än inte.. Nej, det är andra saker som vi hoppas på.. Vet dock inte när det kan tänkas lösa sig eller om det ens går vår väg..

Kommer avslöja det när jag vet om det går vägen - får känslan av att kanske sumpa chansen om jag säger något för tidigt eller börjar tänka att det redan är klart...

Återkommer, men håll som sagt var gärna tummar - och tår som Madde så snällt gör för oss. :)

Inga kommentarer: