Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

07 juni 2011

Framtiden för våra fötter


Måste få visa mina fina nya klor... :)

Jisses vad knasigt det känns när man är van med korta eller extremt korta naglar i vanliga fall (hej nagelbitare!).




Har haft en helt otroligt skön långledighet, hunnit vila, storstäda, umgåtts med fina vänner och massor... MASSOR med Vänner-avsnitt. Vi är mitt inne i ett Vänner-maraton och har hunnit till säsong 6 just nu. :)

Sista dagen imorgon... Sista skoldagen... Gudars skymning... På torsdag kan jag officiellt kalla mig Aktiveringspedagog! :)
Därav mina naglar.. Följde med en av mina fina skolkamrater till en nagelterapeut och fick dem fixade - dagen till ära. Examenskläderna är framplockade, skorna likaså... Smyckena, det enda som inte är redo är jag själv. Men det löser vi imorgon. :)

Nu loggar vi ut, tar fram allt som ska tillbaka till skolan imorgon och ladda... Ladda, ladda, ladda.. :)

Oh! Min underbara, fina fästman har fått en fast tjänst han med!! Idag skrev han på papperen och på måndag börjar han! Life is god! Är så stolt över honom. I sommar, när första lönen kommer ska vi fira på något sätt, på riktigt! :)

Ciaó från en driftstekniker och en aktiveringspedagog... :)

1 kommentar:

Madde sa...

Livet leker verkligen hör jag. Grattis till er båda! :)