Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

15 augusti 2011

I´m alive!

Hej!
Uppdateringarna bara haglar över er tappra läsare.. Ehum... Ja, eller kanske inte. :)
Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för detta, men som ni kanske anar (och vet?) så har jag börjat på mitt jobb. Trivs riktigt bra med personerna som bor där och personalen är också bra. Det enda orosmomentet jag har är mitt schema. Varannan vecka är jag ledig 1 dag och detta tar väldigt mycket på mina krafter. Skulle behöva ha tre lediga dagar på raken efter dessa veckor. Men än så länge så är detta inte min vardag och det är bara att kämpa på.

Idag var första dagen jag kunde arbeta administrativt och gud så kul det är!! Hade velat ha några fler dagar per månad med detta, finns massor med saker att göra och få ordning på, men det löser sig med tiden. Måste säga att det känns riktigt spännande och proffsigt att arbeta på detta viset, personalen som var på plats idag är dessutom väldigt duktiga på att acceptera min roll och frågar mer än gärna om saker! Det känns otroligt bra, det hade minst sagt kunnat bli raka motsatsen så jag fått kämpa för att kunna ha mitt mandat på saker. :)

Så.. Ett litet livstecken från mig. Återkommer inom en (snar?) framtid. ;)

Peace!

Inga kommentarer: