Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

15 maj 2012

2013 års mål

Jag slänger ut detta även på bloggen så kommer jag inte undan. Idag när jag var på gymmet, när jag sprungit på löpbandet i närmare 20 minuter utan att känna mig trött försvann jag bort i tankarna medan musiken spelade... När jag sedan återkom till verkligheten så sa jag till mig själv: Jag ska anmäla mig till Göteborgsvarvet 2013!!

Har kollat upp och den 1 juni kan jag anmäla mig till detta, sen börjar den officiella resan mot varvet. :)
Eftersom jag är funtad på det sättet att jag inte säger något jag inte tänker hålla så ringde jag direkt till en av mina vänner och berättade min plan. Sedan ringde jag min ena bror för att höra om han vill göra varvet ihop med mig - fick ett "Kanske" än så länge. Ska prata mer om det i helgen sa vi.. KUL!! :)

Kan tänka mig att denna blogg kommer innehålla ännu mer träning från och med nu - för att hålla min egna motivation uppe. ;)

Inga kommentarer: