Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

23 januari 2014

Checklista

En dag kvar denna vecka sen är det helg. Det ska bli så skönt, vi har planerat att åka på loppis för att jaga skänk och matgrupp på lördag förmiddag/dag. På kvällen ska jag ha en lugn hemmakväll med gott att äta och film på tv:n som jag gillar men A föredrar att slippa. Han ska iväg och spela biljard med en vän på kvällen så jag kan, utan dåligt samvete titta på vad jag vill. :)

I måndags kände (och Såg!) sparkar från pyret för första gången! Vilken overklig känsla! Vi ha fixat en lista med saker vi vill (och behöver) ha innan dagen D är här. Den bästa känslan är att vi har ordnat alla stora inköp redan - och inget är sprillans nytt. Begagnat, ärvt eller lånat är vår melodi och Gud vad roligt det är att leta när det inte bara ska butiksköpas hela tiden.. Jag tror bestämt att jag saknat loppisar och second hand.. :)

Har gjort en beställning av en tjej jag känner som borde dyka upp inom en vecka, ska visa vad när paketet anlänt.. :)

Nu - Slappa (läs: somna) i soffan, det börjar ta på kroppen att jobba dagtid flera dagar på raken, måste orka en dag till innan ledigheten...

Peace!

Inga kommentarer: