Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

19 februari 2008

Nystart

Välkomna!
Har nu - i och med att jag ska flytta - bestämt mig för att även flytta min blogg.
Ny början med det mesta med andra ord - nystarter är ju som bekant oftast fyllda med spänning och förväntningar.
Det är, minst sagt, denna nystart för min del. Flytta från Gävle där man börjat få koll på det mesta - till Göteborg där jag i stort sett bara kan sådant som en semesterfirare lär sig om staden. Bryta upp från en stad där familj och vänner finns, antingen i - eller en inte alltför lång bit ifrån, för att börja om på nytt.
Har varit blandade miner och känslor från olika håll och kanter, men det är väl som det ska vara. Alla har nog i alla fall accepterat faktumet nu.
Det är trots allt bara 11 dagar kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det kommer gå jättebra för dig där nere. Lite avis på dig, som vågar =)
Kramis

Stina sa...

Det tror jag också faktiskt.. Kan knappt bärga mig känns det som nu.. :)
Hoppas du får det trevligt i Forshaga nu!
Kram