Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

22 maj 2011

A bit tipsy..

Sitter här, lagom sliten efter dagens (och gårdagens) bravader. Men vilken härlig, lyckad och mysig helg jag fått! Fredagen började med skola - vi skulle granska en annan grupps projektarbete. Detta avslutades innan 11.00 och jag kom hem tidigt. Sov på soffan några timmar innan vi startade grillen och inväntade en ny bekantskap på middag. Kvällen gick i matens och Monopol:ets tecken. Riktigt trevligt! :)

Idag har vi kikat på Göteborgsvarvet - världens största halvmara, ätit god picknick och firat en mycket god och fin vän som närmar sig the big 3-0 snart.. ;)
Mycket god mat även där, och måååånga skratt. :)

Morgondagen kommer innebära ryggläge i soffan.. Har ni tur kanske jag orkar koppla in min fina Iphone4 och visa några bilder från kvällen.. ;)
Men bara kanske.. Jag måste ju ladda inför måndagens gransknings-seminarium och dubbla träningspass... :)

See ya!

God natt!

Inga kommentarer: