Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

18 maj 2011

Papperen är påskrivna och allt är ordnat. Den 4 juli kliver jag på min första riktiga anställning! :)

Innan dess ska jag hinna med en hel del, men tack gode gud för att det mesta av de sakerna är av sådan karaktär att jag ser fram emot dem.

För stunden håller jag tummarna för att min kärlek också ska få börja jobba snart, vi trodde båda att det var han som skulle börja jobba omgående efter skolan, men så blev det icke.. Är det någon i Göteborg som letar efter en arbetsvillig, glad, noggrann och duktig fastighetstekniker? Hör av er, för just nu sitter en grymt arbetsvillig man här hemma som inte vill annat än att arbeta med det han utbildat sig till, men inte får chansen.. :/

Har förresten fått besöka Ullared ännu en gång. Ihop med mina fina vänner från skolan! :) I stort sett hela examens-outfiten är färdig + lite till. :)
Dessutom fick jag möjlighet att klippa mig där och jag kommer definitivt göra om det! Supertrevlig tjej, med många års erfarenhet. :)
När vi fått möjlighet att köpa bil i framtiden kommer jag och A göra en resa dit också, ser fram emot den resan så ni anar inte! :) Det är hans förslag och när bil är införskaffad kommer det äntligen bli av! Ska bli både skönt och roligt att få gå där och tillsammans kolla på inredningsgrejer, teknik-saker och nyttosaker.. :)

Ne.. Nu ska jag hämta tvätten som precis blivit klar. Äntligen! :)

Chao!

Inga kommentarer: