Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

27 februari 2012

Träningsvärk och langos

Kortdag på jobbet, men det innebär inte att jag är mer pigg för det. ;)
Tidig morgon, en hel del att göra när jag väl kommer hem och sen på kvällen så hade jag bokat in Latin moves + kettlebells på Sportlife. Något som känns nu.. Min rygg, mage och mina ben skriker på mig och ber mig aldrig mer straffa dem så igen. ;)

Någon som undrar hur Kettlebells går till? Här är ett litet smakprov på en av övningarna som kan förekomma...



Söndagskvällen spenderades hemma i soffan efter en mysig fika med två fd kollegor. Vi gjorde egna langos från scratch och kikade på Tintin. Prefekt avslutning på en lugn och skön helg. :)




Nu är ugglorna betalda och räknar med att ha dem i vår soffa om några dagar.. Är så spänd på att se hur det blev! :)

Inga kommentarer: