Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

29 februari 2012

Har du friat idag?



Skottdagen.
Någon där ute av det kvinnliga släktet som tänkt vara traditionell och fira till sin andra hälft idag?



Själv kan jag ju erkänna att tanken slagit mig att ta chansen idag, men tyvärr har det hela blivit lite förstört eftersom jag gärna vill göra sådana överraskningar med just den utgången - att överraska. Tyvärr har min sambo fått reda på att jag haft de tankarna och jag valde då att avblåsa detta. Fjantigt kan tyckas, men eftersom jag själv gärna vill bli överraskad och omhändertagen sådana gånger med hela konceptet (planerad middag, något gott att dricka och slippa diska mm) så vill jag erbjuda det själv - och gärna utan minsta föraning.
Ska jag ställa frågan vill jag inte sitta och känna att han redan anar att frågan kommer, det känns så påklistrat då - då hoppar jag hellre över det just i år. Får ladda till nästa skottår istället om inte herrn fixat det innan. :)
För övrigt är jag annars inte så traditionsbunden när det kommer till bröllop och så vidare. Men i detta skede så är jag faktiskt lite bunden. Vi får väl se. En dag kommer det i alla fall.

Nu är ugglorna på väg! Håll tummarna för att de kommer innan helgen! :)

Inga kommentarer: