Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

02 mars 2012

Hohooo!

De är här! De gjorde som tranorna och flög söder ut, dock inför sommarhalvåret - inte till varmare breddgrader över den Svenska vintern. :)




Titta! Hur söta är de inte!? Madde... T-A-C-K! :)
Jag är så nöjd och tro mig, så fort juni har gått, kommer jag göra fler beställningar av olika slag! Vill bara njuta av Dublin och Sandhamn innan, sen kan jag med gott samvete lägga mer pengar på detta. :)








Här sitter de på sin plats i soffan. De kommer säkert flytta runt, men en sak är säkert - de kommer sitta synligt oavsett var de hamnar. :)



Jag är så glad! Kunde knappt äta i lugn och ro efter jobbet eftersom jag när jag kom hem såg avin liggandes på hallmattan.

Nu ska jag lägga mig i soffan, smälta dagens kurs-innehåll som jag fått till mig och somna bredvid mina fina vänner - ska väl försöka komma på något snajsigt namn till dem, men just nu snurrar bara stroke-termer i huvudet. Något mer positivt vill jag nog döpa dem till ändå. :)

Vad har ni för planer inför helgen?

1 kommentar:

Madde sa...

Åååh vad kul att du tyckte om dem! Tack för all uppskattning, och jag ser fram emot fler beställningar :)