Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

09 mars 2012

TGIF?

Som jag skrev senast igår så spenderar jag dagarna med att ögna tv:n i stort sett dagarna i ända.
Har hunnit med tre avsnitt av Grey´s anatomy hittills under morgonen medan en rörmokare varit här och fixat en del i vårt badrum.
Ett av avsnitten är musikalinspirerat där alla i stort sett hela tiden brister ut i sång. Första gången jag såg det kröp det i mig hela tiden.
Men en av låtarna har fastnat hos mig, The Story..

All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
But these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to
It's true...
I was made for you


Den har inget med hur jag för dagen mår, men den är så vacker. Tror jag hädanefter ska göra så att jag väljer ut någon del i en låt jag för dagen fastnat för.

Fredag idag. Kan väl inte påstå att jag märker någon skillnad. Förutom att jag faktiskt börjar tvivla på om jag kommer kunna jobba på måndag. Det vill inte ge med sig och jobbar man som jag gör med människor med försämrat immunförsvar så bör man tänka sig efter både en och två gånger innan man går till jobbet. Håll tummarna för mig - jag vill inte gå innanför dessa väggar mer än veckan ut..


Bild lånad från www.1037themountain.com

Inga kommentarer: