Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

18 mars 2012

Improve your argument




Vår nya, snygga, vändbara plastmatta som jag fått. I fredags när jag stod och gjorde i ordning fredagens måltid fick jag flera flashbacks till barndomen när jag sprang runt mammas ben när hon gjorde mat hemma.. Plastmattor i kök - I LOVE! :)







Någon gång i livet stöter vi alla på en person som upplevs som dominant, enbart för att denne höjer rösten när diskussioner kommer igång. Varför gör vissa så? Borde det inte kännas bättre att ha en klockren argumentation istället i normal samtalston?





För er som gillar lite melankoliska låtar och genomtänkta texter, lyssna på denna låt:

Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre

Jag går i vinterskor på hösten
Alltid förberedd för storm
Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
Jag har känslor utan uppehåll
Jag har förlorat en tävling
Men vunnit ett val
Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag

Inga kommentarer: