Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

05 mars 2012

Nezeril, alvedon - ni kommer med mig!

Nej, idag är ingen bra dag. Halsont, hosta som ej vill ge med sig, feber och snuva. Jag som kommit igång med träningen så bra. Dessutom trodde jag att jobbets baciller kanske inte skulle bita på mig, det hade gått runt så länge att jag trott mig hunnit bli immun. Men icke..

Morgondagen spenderas hemma i soffan istället för på jobbet. :( Precis som dagen idag. Ihop med mina fina ugglor. ;)

En trevlig sak idag var i alla fall att kärleken för första gången under vår tid tillsammans åt tacos ihop med mig. Han har äntligen fått tillbaka liiite av suget efter den maten! Även om jag inte kände något smak så är vetskapen av att vi ätit tacos väldigt trevlig. :)

3 kommentarer:

Spanienfrugan sa...

Drygt att vara sjuk...

Madde sa...

Var och varannan är sjuk...tror inte att det är många som kommer undan den här gången. Säger peppar peppar att jag står på benen för vi har en massa barn och fröknar som är sjuk på jobbet :P Hoppas du kryar på dig snart! Kram!

GlamPuss sa...

Heeej! Gud vad kul att du hittade mig! Tusen ar sedan ju ;) Trist att du ar sjuk, hopaps du mar battre snart! Krya pa dig, puss puss!