Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

27 mars 2012

Pigg

Efter gårdagens korta arbetspass åkte jag hem, plockade och donade lite för att sedan slänga ihop lite mat och bege mig till kvällens träning - Functional moves. Förra veckan när jag för första gången testade det passet kunde jag inte röra mig på tre dagar. Jag tyckte om passet då det kändes att det tajtar till och formar en hel del - perfekt komplement för den övriga träningen! :) Så denna vecka tänkte jag att jag visst kan köra det passet på måndagen eftersom vi inte åker till Dublin förrän på fredag. Med andra ord - träningsvärken borde hinna ge sig innan dess. Men vad händer? Jag tog i för kung och fosterland men ingen träningsvärk idag?! Hmm.. Skumt!

Mitt snygga linne från Sportlifes egna kollektion - har siktat in mig på några andra plagg också, men detta börjar jag med.

God morgon!
Igår var det inte roligt att kliva upp. Somnade sent (även i jämförelse med innan klockan ställdes fram) och dessutom ringde klockan en timme tidigare. Idag däremot - pigg, pigg, pigg! Tror det kan ha att göra med att idag var sista dagen på jobbet denna vecka, imorgon är det utbildning, torsdagen är jag ledig och sen... Fredag!! Dublin! :)

Inga kommentarer: