Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

06 mars 2012

Inreder och reseplanerar

Vad sött av er att frisk-önska mig, det borde ge sig snart tycker jag. :)

När jag är hängig så här i lite längre perioder än bara över en dag så tenderar jag att knarka inredning av någon anledning.. Jag inreder framtida hus, lägenheter eller i vissa fall den nuvarande bostaden. För stunden så inväntar vi ju besked om inflytt i en större lägenhet så denna gång är det en sådan jag inreder.. Här är ett axplock av det jag önska flyttar in i den tillsammans med oss.. :)

Har nyss skypat med min bror, saknar honom massor just nu. Lite extra än vanligt. Vet inte om det beror på att vi pratat lite mer frekvent de sista veckorna så jag blir påmind om honom, för att jag är krasslig och hemkär eller om det bara är så just nu.

Har så smått börjat räkna ner till våren och sommarens kommande event nu också.. Första inträffar om inte mindre än... 24 dagar! På fredag är det tre veckor kvar. Jihoo! :)

Inga kommentarer: