Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

13 maj 2014

Åter

Ännu en frånvaro här inne av olika anledningar.Sista tiden på jobbet var ganska kämpig för kroppen och när jag väl kom hem så stupade jag allt som oftast i soffan. Att min älskade sambo orkat med att både jobbat heltid och i stort sett skött om vårt hem och hängig, gravid sambo utan att säga ett pip om det.. Underbara människa! Efter de år vi haft med både upp och nedgångar så kommer jag ofta på mig själv att bli tårögd över var vi idag befinner oss. Vi har båda varit nära att ge upp på oss vid varsitt tillfälle, men icke! :)

Den 27 april klockan 21:15 stämplade jag ut från jobbet och gick på en tre veckor lång semester innan barnledigheten kickar igång. Jobbade sista passet ihop med en av mina absoluta favoritkollegor, vilket i sig kändes jättebra, men absurt.. Har varit hemma nu i strax över två veckor och förstår det fortfarande inte riktigt. Visserligen spenderade vi onsdag - söndag uppe hos familjerna av två anledningar.. Min 30-årsdag på torsdagen och Mixcupen på lördagen.. Är så otroligt tacksam för att vi kom iväg dit en sista gång innan bebben anländer, saknar familjerna vissa dagar så att jag nästan blir illamående. Speciellt de här dagarna när jag är hemma ensam, skulle så gärna vilja ha någon att spontanbesöka så som en gör hemma, tyvärr är detta inte lika enkelt här nere av flera olika anledningar..
Den dag vi vänder hemåt.. Åh vad det ska bli härligt... :)

Ska slänga i mig lite frukost nu så dagen kan kickas igång.

På återseende!

Inga kommentarer: