Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

27 maj 2014

Sista inlägget innan?

Och vips kom sommarvärmen! Det är jättehärligt, jag ser fram emot sommarens sköna dagar med lite tunnare kläder, kunna gå barfota, att bara sätta sig ner på en spontant vald plats och bara vara. 

40 (39 +1) idag, 5 dagar till BF och beslöt hos vår fina barnmorska står på agendan i eftermiddag. Jag hade gärna sett att vi inte skulle dit idag, utan istället fått boka in ett hembesök med henne. Meeeen, icke.. Vi längtar båda två efter bäbisen nu, men den verkar ha det gott på insidan, tyvärr. :)

Hade ett litet nervöst bryt i helgen när jag vaknade för femtielfte gången om natten. Det slog mig att snart är vi faktiskt tre, det kommer dröja länge innan jag och A kan ha egentid bara han och jag - detta stressade mig otroligt mycket. Speciellt mitt i natten, när alla logiska tankar snurrar i huvudet. :)
Har inte ens tänkt i de tankarna innan, och efter natten så har den tanken inte alls känts skrämmande, vi kommer ju ha ännu en individ att älska.  :)

Ska ta reda på tvätten och disken nu innan det är dags för BM-besöket. Hoppas ni alla ha en fin dag i värmen!

Inga kommentarer: