Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

16 april 2009

Inline-premiär

Nu börjas det igen..
Jobbar varje dag fram till och med nästa torsdag - inte direkt motiverande om ärligheten ska fram, men.. What to do?

Har hunnit med att åka inlines idag med hjärtat. Vi åkte ner och åkte längs hamnen, fullt med folk som njöt av solens strålar. Vilket är fullt förståeligt, Om det ens blåste till så var det varma vindar som slog emot oss. Hur underbart som helst! :)

Nej, jag är verkligen inte sugen på att blogga idag, tyvärr.. Ska bättra mig, men för stunden vill jag njuta av den sista ledigheten innan det är dags för jobbet, ska nog sätta mig på balkongen och sola.. :)

Sköt om er!

2 kommentarer:

Madde sa...

Sol? haha ja ni har det bättre än oss hör jag :) Njut lite åt mig med för själv fick man plumsa i snö imorse och sopa av bilen innan man kunde ta sig in i den :P

Ulrika sa...

Jo, jag vill gärna ha tips!