Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

13 april 2009

Tillökning.. Kort och gott.

Oj, oj, oj.. Vilken dag!
Klev upp tidigt idag och for iväg till jobbet, hade kort-dag idag vilket i sig är väldigt skönt. Även om jag mycket hellre velat vara ledig så här efter 6 dagars jobb.. Men, jobbet måste göras och då är det bara att bita ihop.
Hur som helst..
När jag väl kom hem hade vi besök. :)
Ett kompispar till oss som var här och lämpade av en liten krabat..


Påsse - en liten kille som blivit dumpad i en påse här i Gbg som killen i paret hade hittat på.. Men eftersom de redan har en iller och vi funderat på att skaffa en ett tag så frågade de oss.
Och ja.. Som ni ser - här är han.. :)

Väldigt söt, sover mycket just nu eftersom han är väldigt slut efter allt han fått vara med om..

Ska försöka iller-säkra vårat hem snart bara.. Det krävs en del saker för det, även om det inte direkt är akut med det just nu när han är så lugn och orkeslös som han är.. Men det ska vi ändra på.. :)

Hade ett mycket trevligt samtal efter jobbet idag också.. Gud vad glad jag blev - stod och hoppade sedan jag lagt på luren.. Mycket goda nyheter!! :)

2 kommentarer:

Madde sa...

Men det var mig en söt liten rackare det där! Hade jag inte varit allergisk så hade jag definitivt haft en sån krabat med :)

Anonym sa...

men oj vad hemskt! bra gjort av er :)
kram annelie