Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

10 maj 2009

Sliten så här dagen efter.

Vi var bjudna på 30-årskalas igår. Men innan fest så får man jobba..
Spenderade dagen på jobbet och herre min gud vad effektiva jag och min kollega var då! En bra start på dagen, helt klart! :)
Sen när jag slutade så bar det av hem på direkten som sagt var, för att byt om det bästa gå-bort skjortan. :)

Och igår var en sån där dag när allt kändes bra, vilket avspeglades i själva piffandet av mig själv med.. Blev liksom bara nöjd med allt, det var ju inget speciellt egentligen, men ändå.. Klädvalet, håret, sminkningen.. Det kändes bara så bra att gå hemifrån liksom.. :)

Kvällen var väldigt trevlig, god mat bjöds det på också - vilket aldrig är fel! :) Blev väldigt sent, men vi tog oss hem, efter ett antal spring-ruscher och mycket roliga disskutioner på spårvagnarna.

Vädret är helt underbart här idag, tyvärr ska kvällen spenderas på jobbet för min del, skulle mycket hellre vilja vara hemma, hade velat ha en riktig sån där dagen efter-dag med filmer och slappande på kvällssidan..


Inga kommentarer: