Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

21 augusti 2009

2 nätter, then my love!

Som alla stor-bloggare skriver en dag som denna...
TGIF - Thank God It´s Friday... Hade man haft ett måndag - fredag jobb hade jag nog tyckt likadant. Men min fredag kommer jag spendera i tvättstugan till en början för att sedan fortsätta vidare till jobbet efter det.
För stunden ser jag fram emot när klockan står på 17.01 imorgon.. Då har jag officiellt klivit ner i tid och har därmed 2 veckors ledigt innan skolan drar igång... :)

Nu är det dessutom 2 nätter kvar tills jag får träffa mitt hjärta. Det har varit en väldigt långsam vecka detta, självklart unnar jag honom (oss båda för den delen!) att åka iväg så här och få egentid.. Men innerst inne så längtar jag otroligt mycket efter honom.. Det ska bli härligt att få sällskapet igen på söndag. :)

Nej, dags att förbereda inför tvättstugan.. Take care!

1 kommentar:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

min sambo var också kattallergiker, jätteallergisk tills vi skaffade våra. Men han har inte känt nåt med våra katter mer än lite kill i ögat första veckorna.
En del som utsätts för det de är allergiska för kommer över allergin . kroppen vänjer sig.
Likaså finsn det många som på nåt konstigt sätt tål sina egna husdjur men är allergiska mot alla andras..