Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

17 augusti 2009

Nästan en hel vecka kvar..

6 till nätter.. Det är lugnt. Det klarar jag.. *intalar mig själv*
Det är sjukt vad man är en vanemänniska. Det är inte ofta man sover ifrån sin älskling nu för tiden så när det kommer tillfällen när det blir många nätter på raken så känns lite drygt en vecka som en evighet.

Det är till och med så illa att jag spelar massa ballader på youtube för att på något sätt dämpa längtan.. Det är inte ofta det händer nu för tiden ska jag be att få tala om. Men för stunden är jag lite kärlekskrank och då är det ett bra sätt (för min del) att stilla begäret efter mitt hjärta.. :)

Att längta ja.. Å ena sidan så är ju det faktiskt väldigt bra - älskar ju honom så det är ju klart att man ska längta då!
Men å andra sidan så kommer det komma fler såna här gånger när vi är ifrån varandra och det är därigenom bara att vänja sig.. :)

By the way! Jag sprang in på Cervera idag när jag var nere på stan.. Ska nog ta och utnyttja det presentkortet som jag fick i julklapp förra året.. De hade nämligen ett paketpris på ekplankor där nu som presentkortet täcker med råge!! Hemgjord plankstek here we come!! :) Vad säger du älskling? De var till och med så billiga att man skulle kunna införskaffa ett par till senare - bjussa på plankstek när man får gäster någon gång skulle inte sitta fel.. :)

Nej, dags att stänga ner nätet - det blir lite film i sängen innan jag ska försöka somna.. Ensam.. :( ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte härligt att vara så kär Stina så att det gör ont i hela kroppen när man är i från varandra...:)
//A-K

Anonym sa...

Det är helt underbart A-K! Man känner ju att det är rätt person man somnar och vaknar bredvid på så sätt.. :)
Hur är det med er då? Växer så det knakar? :)
/Stina.

Anonym sa...

Ja, sakta men säkert så ökar jag i volym:)
//A-K