Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

18 augusti 2009

I positiva ordalag

Ja, då ligger man här på jobbet och har försökt meddelat John Blund att han mer än gärna kan få lägga om rutten och kika förbi här lite tidigare än han brukar. Verkar inte ha fått meddelandet än, men jag hoppas än.. :)

För stunden har jag en hel del saker att se fram emot. Det slog mig tidigare idag när jag satt på ett möte med jobbet och resterande delen av dagen har jag gått omkring och småplanerat och längtat.

Skolstart som hägrar - om några veckor..
Make-up, hårstyling och fotografering på måndag ihop med hjärtat och två andra personer.
Bröllop om några veckor..

Sen däremellan är det en del småsaker som kommer ske som håller vardagstristessen borta. :)
Imorgon, efter att jag slutat jobba ska jag hem och prova ut tre olika outfits som jag ska ha på fotograferingen, det är nämligen tre olika ombyten som gäller då. Ska verkligen bli jättekul! Brukar ju helst stå på andra sidan kameran - så när man nu väl hamnar framför är det väl lika bra att försöka se representativ ut.. Right? :)
Egentligen skulle man hitta på något senare på kvällen - när man nu väl är riktigt uppiffad och snajsigt klädd.. Vad kan man då hitta på en måndag måntro? Gå ut och käka kanske? Kanske ut och spela biljard? Bowla? Bio? Oj, oj.. Finns nog egentligen tusen saker jag skulle kunna tänka mig om man hade löjligt mycket pengar och orken.. Vi får väl se vad det slutar med. Jag återkommer med både bilder från fotosessionen och med facit i hand på vad vi hittar på. :)

Men Nu ni.. Tror jag hörde John Blund i hallen.. Dags att släcka här då.. Han kommer ju inte in om man inte släcker - har hört att han är blyg den där figuren. ;)

5 nätter kvar..

Inga kommentarer: