Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

29 juli 2009

Bilder från helgen som var

Jag lovade ju bilder från helgen så fort jag hittat min datakabel till kameran och det krävdes en rejäl genomkörare i lägenheten för att hitta den ska jag tala om.. Jag har från 12.30 till alldeles nyss, ca 19.00 spenderat tiden med att städa heeeela lägenheten! Det enda jag har kvar och tänker spara till imorgon är golven som ska dammsugas och torkas. Det är så skönt så här efteråt när man kan gå igenom lägenheten och känna.. Ro.. :)

Så.. Här kommer nu bilder från helgen som gått.. :)




Vi börjar med torsdagen.. :)
När vi kom hem till A´s föräldrar.. Ja.. Mina svärföräldrar..! :) Möttes vi av denna underbart goda tårta. Förlovningstårta med smak av blåbär. Har nog bara ätit en tårta innan som var godare och det är pärontårtan från Falun.. :)




Några bilder från fredagen som vi på kvällningen spenderade hos min syster och svåger. Svåger fyllde år och hade kalas för släkt och vänner. Här ser ni dels mig bredvid en ur deras kompisgäng och dels hur min svåger blir dränkt i sin nya fina pool - som han fick i födelsedagspresent. :)



Här ser ni bilder från bröllopet vi varit på.. Visst är de vackra?! Åh, är så fruktansvärt glad för deras skull, så innerligt glad. Jag ryser när jag ser bilderna. Tack E och J för att vi fick dela eran dag med er.






Bilder från festen, ber om ursäkt för kvalitén på bilderna, vet inte riktigt
varför de inte blev bättre, men ni ser iaf lite hur fina de var.







Sen ville jag självklart ha en bild på min och E tillsammans. Tyvärr väldigt grumlig bild, men det får duga. Jag kommer i alla fall ihåg... ;)
Min älskade som var lite hängig för dagen.. Men snygg var (är!) han ändå.. :)









Fick hjälp av mor att fotografera oss sen vi kommit hem på kvällen också, även nu blev det grusiga bilder, men men.. Det är sånt som händer.. :)
Tycker ni vi ser slitna ut? Stämmer alldeles utmärkt i sådana fall! :)






Och sist men inte minst.. Våran lilla Bettan!! Visst är hon snygg! ;) Vi var till Biltema idag och införskaffade lite saker så vi kunde pimpa henne också.. Det enda som saknas nu är en wunderbaum.. :)


Hon har till och med taklucka! Så fräsig!! :)

Nu, har jag inga fler bilder för denna gång, kanske kan ta lite bilder från lägenheten imorgon efter att golven har bonats också.. Ja! Why not? :)

Kram på er alla!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som ni har haft en underbar mini semester här hemma...O bettan går inte av för hackor...:)

Sara sa...

Tack den är ifrån H&M. Fast jag köpte den i höstas.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

jag köpte den för två veckor sedan, nyinkommen =)