Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

22 juli 2009

Snart så... ;)

1 dag kvar bara.
Imorgon vi denna tid sitter vi på tåget mellan Göteborg och Sandviken. Ska bli jättemysigt att få komma hem några dagar, även om det är mycket inplanerat denna gång.
Kommer fram sent på torsdag kväll, fredag dag befinner vi oss i J-ås ihop med A´s familj, fredag kväll kommer spenderas på 45-årskalas med min familj, lördagen ägnas åt piffning för att lite senare på dagen åka in till stan och gå på bröllop.
En av mina bästa vänner ska gifta sig!! Är så himla glad för deras skull, de firade tydligen 7-års dag för någon dag sedan och nu till helgen ska de alltså bli man och hustru! Bilder från denna helg kommer efter helgen, kommer ladda kameran ikväll så batteriet är fräscht och full-laddat. :)
Efter helgen kommer jag även kunna avslöja vad vi har för hemlighet också.. ;) Stay tuned som jag skrev i förra inlägget..

Åh! Gud vad jag längtar nu! Ska hem om några timmar, då står tvätta, packa och städa på schemat. Ikväll kommer jag nog somna tidigt, är slut i kroppen redan nu känner jag..
Måste förbereda lite filmer på datorn så vi har något att kika på under tågresan upp och ner sen. :)

Puss på er allihop!

Inga kommentarer: