Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

10 juli 2009

Många roliga förändringar på gång - Stay tuned!

Jag ber tusen gånger om ursäkt för min oförskämt dåliga uppdatering här inne.
Semestertider innebär oftast att man blir lite latare och prioriterar annorlunda. Så har då i alla fall jag gjort.
Jag har hunnit haft min lilla semester, klippt mig, träffat familjen, gått på marknaden i byn där hemma och mitt i detta faktiskt tagit det lugnt också. :)

Veckan där hemma var alldeles perfekt, vädret hade inte kunnat varit bättre, det enda jag måste klaga på är mig själv - Varför packar man inte ner badkläder när man åker bort under sommarhalvåret?!



Ja, ja.. Det är bara jag som led av detta så det struntar vi i nu.. :)
Klippt mig ja.. Eller det är snarare min vän H som gjorde detta åt mig. Jag kom dit, pekade på en färg jag ville ha och sen beskrev jag bara i korta drag hur jag önskade min frisyr och människan bara ordnar det!! Hon är ruggigt duktig och kommer fortsätta vara det - tror faktiskt hon har hittat alldeles rätt i karriären - Grattis till henne för det! :)




Vad har jag mer gjort.. Jo.. Fått klart med nästan allt inför bröllopet där hemma + att A lyckades få ledigt också så jag får sällskap. :)
Fått reda på 2 MYCKET glada nyheter utöver detta.. 1 stycke ultraljud som såg ut precis som det skulle och ett snabbt, men knappt oväntat bröllop här nere.. Inte oväntat eftersom de har diskuterat det lite löst sen 1 år tillbaka, men överraskande eftersom det är kort varsel! :)

Sen har även jag lite nyheter som jag ska dela med mig av senare när allt är helt fixat och donat..

By the way... Jag har kommit in på skola!! Till hösten sätter jag mig i skolbänken igen och ska plugga till Aktiveringepedagog! Som jag längtar, det ska bli så kul! Även hjärtat har kommit in på sin utbildning i höst.. Om några månader sitter vi båda med huvudena försjunkna i böcker här hemma. :)

Det får bli en kort uppdatering för denna gång. Ni vet att jag lever och mår bra i alla fall. Hoppas ni mår lika bra!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig// A-K

Ulrika sa...

ja, vi var stolta över det. jättemysig restaurang där!