Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

24 april 2010

Galenskap och önskningar...

Jag mår så bra just nu.. Solen börjar återigen värma ordentligt efter några dagars uppehåll. Den har visserligen varit framme, men vinden har blåst rejält så solen har bara agerat en ljus, fin fläck i skyn.. :)
Ikväll ska jag och A iväg på galej, jag har under några månader sparat och gnetat för att kunna överraska honom på vår årsdag.. Dock blev ju själva spektaklet en vecka sent, men vad gör väl det? Det är ju lika roligt för det. Vad ska vi då göra? Jo.. Vi ska iväg till ett ställe som heter Kajskjul 8 och titta på Aftershave och delar av Galenskaparna och äta gott.. :) Jag har ju vetat detta i ett antal månader, men inte kunnat säga och prata med A om det.. För någon vecka sedan så kunde jag inte längre hålla mig och sista tiden så har vi kunnat se fram emot det tillsammans.. :)

Om mindre än en vecka kommer mina föräldrar ner hit till oss, det ska bli väldigt skönt och mysigt att ha dem här. Önskar bara att jag hade kunnat få vara ledig lite mer än vad jag är.. Men så är det ibland..
Anledningen att de kommer ner just nu är ju för att om exakt en vecka så avslutar jag mitt år som 25-åring och kliver ett steg upp i år..
"Vad önskar du dig?" är en fråga jag fått från både mor och far, A och andra runt mig och jag vet faktiskt inte riktigt..
Igår när jag hade lägenheten för mig själv och skulle försöka tänka på saker jag önskade mig kom jag fram till dessa saker... Ser ni något mönster? :)














Jag har inte köpt något klädesplagg eller liknande saker till mig själv sedan i december/januari. Det ni! Det är rekord för fröken Stina det.. :)
Detta och möjlighet att få gå till frisören hade inte suttit fel alls, har inte klippt mig sedan.. Ja.. Nu är det snart 1 år sedan sist igen.. Mitt hår mår inte riktigt som jag skulle vilja kanske ni förstår.. :)

Inga kommentarer: