Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

20 april 2010

Tur i spel och i kärlek.. :)

Oh My God!!! Jag har vunnit!! :)
Ingen drömvinst i stil med 214 miljoner, men i alla fall! Det är första gången jag har vunnit något åt mig själv på länge! Dessutom är det inte varje dag jag vinner på grund av en kommentar jag skrivit, vinner jag så är det ren slump.. Åh! Detta gjorde min dag.. eller kväll kanske man ska säga.. :)













Jag har ritat över där det står vad jag har valt eftersom jag vill att det ska vara en överraskning till senare, anar att det är någon jag kommer umgås med under dessa dagar som läser detta så tar ingen risk.. ;) Ni får hålla er till tåls.. :)

Helgen som var kom och gick som ett huj.. Fredagen började med en ganska så stor redovisning i skolan inför tvåorna i våran utbildning, sen for jag hem, svidade om och fixade det sista innan i stort sett hela klassen kom hem till oss.. Det var en jätterolig kväll och jag tror alla var nöjda.. Dessutom fick vi i klassen veta att en av oss ska sluta till sommaren, hon och hennes kille ska ha barn så hon kommer ta en paus i pluggandet och därmed så kommer hon inte gå med oss längre än fram till sommaren.. Väldigt tråkigt i sig - men spännande och roligt med graviditeten.. De kommer bli underbara föräldrar. :)

Jag och A firade 2 år ihop i lördags också, gjorde inget speciellt. Umgicks och bara hade det lugnt och skönt.. Ska iväg till helgen på lite trevligheter som jag ordnat dock.. :)
Vi har hunnit diskuterat lite olika saker och ja... Jag är väldigt glad.. Vi är överens om många tankar och saker - det är så skönt att få det bekräftat. :)

Nej, nu ska jag slänga mig i soffan, somna framför tv:n och njuta av min seger idag.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis:)
//A-K