Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

01 oktober 2010

Ring, ring, ring, ring....

6:50 - klockan ringer och jag vaknar med ett ryck! Vet att jag inte har några lektioner idag så förstår först inte varför jag i allsindar har ställt klockan.. Minnet kryper ganska snart fram och jag kommer ihåg att jag ju har bokat tvättid mellan 7-10 idag.
Hade egentligen tid igår mellan 13 och 16, men hann inte hem i tid igår och någon hade plockat bort sin tid idag på morgonen så jag bytte snabbt plats på vår lilla cylinder för att kunna arbeta bort vårt berg av tvätt. :)

Nu, lite drygt 3 timmar senare ligger jag i soffan med tända ljus i hela vardagsrummet, magen är mätt på frukost och hela dagen är framför mig. :)
Ska tillbringa den ihop med A innan det är dags för mig att bege mig mot jobbet. Första helgen på detta jobb och jag är faktiskt lite nervös. Ser fram emot det, men som sagt var: jag är ändå lite nervös. :)



På onsdag kommer A´s syster och tillika min svägerska ner hit till oss och vi längtar båda efter henne. Det ska bli jättekul att ha henne här i några dagar. Det blir bland annat Ladies Night för våran del... Mmmm... Fina pojkar som ska underhålla en hel konsertsal fylld av tjejer/kvinnor/damer... :)


Nej, nu ska jag gå och väcka min bättre hälft och se vad vi ska hitta på idag.. :)

Puss på er!

Inga kommentarer: