Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

29 januari 2011

Pengar som aldrig sover och träning som ger resultat.

Första veckan på praktiken avklarad. Är ju tillbaka på min första praktikplats och jag trivs lika bra nu som sist! Det är inte skoj när klockan ringer på morgnarna, men så fort jag vaknat till liv och kommer ihåg var jag ska bege mig så piggnar jag till ganska så snabbt. :)

Har kommit igång riktigt bra med träningen igen. Har hållit igång sedan första veckan i år med minst tre träningstillfällen i veckan. Jag och A alternerar mellan spinning, skivstång, step och två olika kombipass (skiv-spinning och step-styrka). Riktigt roligt! :)
Idag körde vi för första gången kombinationen skiv-spinning och ni kan ju tro att mina ben och muskler är ömma nu.. Men det är så skönt! :) Maten idag har dessutom varit riktigt nyttig så många plus-poäng till mig (oss) säger jag.. ;) Tycker mig redan märka att en del kläder sitter bättre och bättre så gud vad motivationen ökar för varje gång vill jag lova. :)

Gårdagen spenderades med att titta på Wall Street - Money never sleeps, när den var slut så begav vi oss mot Kungsbacka för handbolls-tittande (synd Sverige!) och pokerspel. Jag åkte ut som fjärde person av 7, men den andra tjejen ville att vi skulle spöa grabbarna så hon bad mig spela med henne efteråt och det hela slutade med att vi kom tvåa totalt och fick dela på insatsen! Riktigt bra för att vara första gången jag spelat poker irl... :)

Nu ska jag korrekturläsa min sista tenta för utbildningen och skicka in den.. Sista tid är imorgon kväll vid 23:59 men jag har varit färdig med den sedan i onsdags så jag känner mig ganska så lugn med den tidsmässigt.. :)

Nu blir det slapp och återhämtning i soffan för min del.

Hoppas er helg varit lika trevlig som min! :)

Inga kommentarer: