Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

21 januari 2011

Snart klart... Snart klart... Snart klart...

Usch vilken vecka!
Det har varit få (men starka) ljuspunkter som fått mig på bra humör denna vecka..
Min underbara fästman, vännerna, familjen och träningen är viktiga just nu.. För resten av tillvaron skulle jag vilja... Ja, jag vet inte vad.. Mycket som har strulat denna vecka i alla fall..

Dagen idag spenderas med tenta-skrivning för att sedan byta denna aktivitet till arbete fram till söndag klockan 17... FY sjutton! Har noll motivation för detta. Tyvärr..
En positiv sak är i alla fall att tentan är påbörjad och på mindre än 1½ timme har jag fått ner nästan 2 sidor.. Som jag dessutom är ganska så nöjd med! :)

Nej, nu ska jag fixa iordning lite lunch. Ska unna mig att inte skriva eller tänka något om tentan under tiden - ska nämligen kika på ett avsnitt av Criminal Minds när maten ska inmundigas.. :)

Inga kommentarer: