Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

31 januari 2011

Filmtips

Såg ju som jag tidigare sa Wall Street - money never sleeps i fredags.
Jag har fortfarande inte sett första filmen (ja jag vet - hur meningslöst är det inte att se uppföljaren före film nummer ett?!).. Jag hade noll förväntningar och måste säga att jag tyckte den var ganska så underhållande. :)









En annan film jag sett i helgen var I rymden finns inga känslor. Den hade jag däremot höga förväntningar på och de infriades med råge! Det är en svensk film och jag brukar inte gilla dem (tyvärr!).. Men denna kommer jag se om flera gånger..
Jag skrattade och grät - hela filmen igenom....
Det har inte ens hänt i en hollywood-film!














SSSSS

Första filmen på länge som får fem S av mig.. :) Och definitivt första svenska filmen - all time.. :)

Inga kommentarer: