Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

03 april 2012

Bildbomb från Dublin

Mat på Wagamama



White chocolate and ginger cheesecake - GUDOMLIGT GOTT!

George Frederick Handel Hotel - gångavstånd till centrum och ett stenkast från populära pubgatan Temple bar


Trött flodhäst
Törstig giraff

Så vacker!
Naw!
Zzzzz...

Lejon!




Röd koala - så fina! Jag hade kunnat stå kvar där hela dagen.. :)


Guinness bryggeri! :)



Jag vet, det ser verkligen inte alls gott ut, snarare som något som ätits och sen.. Ja.. returnerats så att säga.. Men detta är nog den godaste gryta jag någonsin ätit.. Traditional Irisch Stew, gjord på lamm.
1 Pint Guinness - min första öl-liknande dryck jag dryckit ett helt glas av och inte lidit igenom! :)

Irländsk pub med livemusik. Här kör en av gästerna ihop med bandet.
Även Jamesons whiskey destilleri var givet att besöka. Mumma!


3 kommentarer:

Madde sa...

Haha vad nöjd flodhästen ser ut! :) Hoppas resan var lika trevlig som det ser ut på bilderna :)

annie sa...

Hej där!
Jag vet att det här är en jättekonstig fråga, men det skadar inte att fråga tänker jag. Jag skulle jättegärna vilja ha din domän tjorv.blogg.se. Jag tänkte att du kanske vill ge mig den eftersom du inte har använt den på flera år.. Förstår verkligen om du inte vill. Ha en fin helg! Kram från Annie

Elina sa...

Ser ut som att ni hade a fab time!