Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

13 april 2012

Nummer 3 - incomming!!

Tid är bokad, har lämnat in mina önskemål till tatueraren, nu är det bara till att spara ihop de sista pengarna och vänta. :)
Dessutom lovade tatueraren att han skulle kontakta en person i ett band vars typsnitt jag ska använda. "Jaja, han fixar väl det senare.." Nyss fick jag ett sms där han skrev att han pratat med en i bandet och allt var fixat. Har hört mycket bra om stället och hittills har de inte bara levererat, de har överträffat mina förväntningar.. Spännande!!!

Dagens låt får bli den som snurrat i min iphone hela dagen under dagens jobb.. 

Bruce Springsteens - We take care of our own 

From Chicago to New Orleans, from the muscle to the bone
From the shotgun shack to the Superdome
There ain't no help, the cavalry stayed home
There ain't no one hearing the bugle blowin'
We take care of our own
We take care of our own
Wherever this flag's flown
We take care of our own

27 juli står jag ihop med i stort sett HELA min familj på Ullevis innerplan, något kallt i handen, solglasögonen på och förhoppningsvis behöver vi inte alltför varma kläder och njuter av att höra Springsteen & E street band spela skiten ur oss.. :)


Inga kommentarer: