Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

22 februari 2014

Äntligen helg!

Äntligen helg!
Denna vecka har, visserligen varit bra - inget speciellt som hänt, men jag har varit sliten! I tisdags sa jag till min chef att jag gärna skjuter på min ledighet en vecka för att spara på både semesterdagar och föräldradagar. PANG! sa det på onsdagen och mina foglossningar blev mer ihållande.
Har hittills kunnat sätta mig ner en sväng på dagen och på så sätt ta bort lite av smärtan. Detta hjälpte inte nu. Och tro mig  - då har jag inte allt mycket smärta. Jag kan röra mig, jag klarar mig med foglossningsbälte, slipper kryckor och så vidare. Men precis som min kloka svärmor sa i början av mitt och A´s förhållande - du kan Aldrig jämföra smärta med andra. Din smärta kan vara lika hemsk som någon annans - ingen kan säga att det du upplever är mindre eller mer än någon annans upplevelse. Kloka, saknade B..

Denna helg ska vi gå på bio, liten sen Alla hjärtans dag-present till mig från A, innan dess ska vi mumsa på god mat här hemma. Oxfilé står på menyn! :):)

Imorgon väntar innebandymatch för A, 5-milen i OS för herrarna och så klart finalen i hockeyn!! Bara sport, bara sport, bara massor utav sport!! :)

Ser även fram emot nästa helg, har tagit semester fredag och lördag och ska spendera denna tid med att gå på Passion för mat-mässa! Tredje året vi går, kom aldrig iväg förra året men åren innan gick vi - LOVE it! Älskar god mat och att få gå omkring och provsmaka massa gott bland entusiaster som kan detta. What´s not to like?!

Ni får ha en underbar helg! Det ska då verkligen vi ha! :)

Inga kommentarer: