Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

03 februari 2014

Som utlovat

Nu har de sakerna jag tidigare skrev om anlänt till vårt hem!
Jag utlovade ju bilder så här kommer de:





 
Mössa och tröja som min mor stickat till pyret!

Knapparna har jag ordnat eftersom hon ej hade några hemma eller hittat några hon gillade. :)













Napphållare som jag beställt från Madde som driver eget företag. Har ju tidigare köpt två ugglor från henne, denna gång blev det dessa snygga!















Eftersom vi inte kan sitta i soffan, på ett par barstolar, inte ens stå/sitta på golvet i framtiden när pyret skall matas i matstol så har vi varit på jakt efter ett matbord och stolar. Stolarna köpte vi från ett par ute i Frölunda och bordet är ett massivt ekbord som stått på en restaurang! Hur coolt är inte det?! ;)













Imorgon ska jag iväg för att fira E i efterskott på hans 1-årsdag, detta paket innehåller presenten som vi så klart hoppas kommer uppskattas! :)

Inga kommentarer: