Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

13 februari 2011

20 nya dagar..

Jag gillar tanken att köra listor och det här att köra ett antal dagar med olika teman är extra roligt.. Därför har jag tagit en ny variant och gjort om den lite.. Detta kommer jag skriva om de kommande 20 dagarna.. :) Det är lite tema; träning, mat och favoriter.. :)

1. Då mår jag som bäst

2.
Min idrottsbakgrund

3. Favoritmiddag

4. Mål med träningen


5. Favorit-träningsoutfit

6. Ett fint kärleksminne

7. Familjetraditioner

8. Favorit-konditionsträning

9. Då tränar jag allra helst

10. Favoritlivsmedel

11. Det här saknar jag

12. En lördagskväll unnar jag mig gärna

13. Vad är hälsa för mig

14. Det här åt jag idag

15. Därför tränar jag

16. Min favoritfrukost

17. Det här hade jag på mig idag


18. Detta tränar jag helst


19. Mina starka sidor

20. Mina svaga sidor

Inga kommentarer: