Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

13 februari 2011

Tradera

God kväll!
Söndagkväll, vet att många har lite smått panik inför måndagen som stundar. För tillfället har jag ej detta, är ju som jag tidigare kanske nämnt på praktik nu och trivs så himla bra att det inte spelar någon roll om det är måndag eller fredag imorgon... :)
Ska inte sticka under stolen med att jag njuter av sovmorgon och att få spendera tid ihop med A. Men det är grymt skönt att trivas med det som uppehåller mig om dagarna. :)

Har varit duktig i helgen, trots utebliven träning igår - min rygg är ej som den ska och min träningskompis backade ur på grund av att hon inte kände sig riktigt pigg..
Istället så spenderade jag halva dagen med att rensa ut i garderoben.. Var trött att se kläder jag ej kommer i hängandes där inne. Nu ligger en hel del ute på Tradera och en del saker är uppe på vinden.
Idag har vi tvättat, tagit en lång, rask promenad i solen och njutit av en god söndagsmiddag.. :)
För stunden ligger A här bredvid i soffan och sussar gott, själv ska jag avsluta här, vira in mig i en filt och kika på någon film som A inte vill se - lika bra att passa på när han sover.... Eller hur?

För övrigt som har det diskuterats mycket denna helgen..
Har dragit iväg två viktiga mail och fått GRYMT bra respons så nu är det spikat.. :)

Har fått reda på att mix cupen går av stapeln den 7 maj - HOPPAS verkligen att A vill följa med upp och gå då.. Fick frågan av bror som gärna hade med oss.. Vet sedan tidigare att syster och hennes man ska gå.. Skulle vara kul att festa med syskonen, det händer inte så ofta tyvärr.. :/

Nu... FILM!!

Inga kommentarer: