Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

21 augusti 2008

Bra köp

Har varit iväg till Ikea idag, fick fnatt för några dagar sen för att soffbordet så lätt blir överbelamrat.
Så efter att ha rådfrågat mor och slängt ut frågan till hjärtat om han ville följa med dit så bar det av. Shoppade ett bord med flera fack under. Tror ni direkt förstår vilket bord det är när ni vet var jag shoppade det.. Just det.. Leksvik..












Är nöjd, har byggt ihop det och ska snart bära upp mitt andra bord på vinden. Vill inte göra mig av med det, det har affektionsvärde för mig. Men när jag bor som jag bor så behöver jag förvaring - därav byts det (tillfälligt) ut...

Annars har det inte hänt så mycket idag, ville bara berätta att jag personligen tycker jag gjort ett bra köp. :)

Kramen!

Inga kommentarer: