Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

13 augusti 2008

Winnerbäck och WoW

Tjorv´s place.. Mitt lilla krypin. :)
Som min lägenhet, trivs väldigt bra i denna lya, ett badkar istället för duschen är enda saken jag skulle vilja ändra på..
För övrigt är det kanon här - relativt stort kök, fräch lägenhet rakt igenom, annorlunda planlösning och en pojkvän som i stort sett bor här nu. Mysigt! Det blir iofs ändring på det inom några veckor när han får sin (egna) lägenhet - är så glad för hans skull, det behöver han. :)

För stunden roar Stina sig med att tvätta, slökolla på 5:an - Stilpoliserna och blogga på samma gång, så fort jag tvättat klart ska jag packa, för imorgon bär det av hemåt igen, ska träffa familjen och gå på Lars Winnerbäck ihop med A, M och M-L på fredag. Det var tänkt att jag skulle se Takida
imorgon kväll också, men väljer bort en konsert (gratis sådan - så jag förlorar inget på det egentligen) med dom för att få åka hem tidigare. :)

Vet inte riktigt hur planerna är för lördagen som det ser ut nu, har flera alternativ för hur den dagen kan bli, hoppas hinna med så mycket som möjligt, fredagen vet jag i alla fall i stort sett hur den kommer bli och jag längtar verkligen! :)

Har fått testat på att spela WoW [World of Warcraft] eftersom hjärtat spelar det. Det är inget jag kommer fastna för som jag gjorde med Super Mario på 90-talet, men jag måste erkänna att det är rätt så roligt när man har lite hum om hur man ska göra. :)

Nej, nu ska jag springa ner i tvättstugan och byta plats på kläderna så de kan börja torka också.

Puss på er allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du o tvättar :P....
lördag idag och idag får vi träffas hihi.....boka biljeter igår den 4-7 sep :D
kramar på favvo!