Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

18 augusti 2008

Många mil och besök på kort tid.

Så var man hemma i Göteborg igen.
Helgen har varit trevlig, men fullspäckad i stort sett hela tiden. Inga problem för min del personligen, men A är fortfarande trött efter sjukdomstiden så han var ganska så hängig stundvis. Stackarn...

Vi begav oss hemåt på torsdagen, men vi blev senare än jag trott så istället för att åka direkt till bror och M-L så åkte vi till J-ås och sov hos A´s syster H. Hon och J hade haft tjejmiddag, det blev något glas vin för min del och A fick några öl. Sov som stockar den natten och vaknade med jordens pallknack dagen efter..
Inte den bästa uppladdningen inför kvällen, men vi överlevde.
Åkte och överraskade A´s mor också, blev nästan tårar, men hon klarade att hålla dom inne sa hon. :)
När kvällen nalkade så svirade vi om, tog oss till gasklockorna för att se Lars Winnerbäck spela, vilken spelning!! Han är verkligen riktigt bra live. Han låter som på skivorna, och med det menar jag inte att han låter platt och tråkig, han levererar helt klart! Vi var alla nöjda efter konsertens slut, begav oss hemåt och satte oss i soffan och myste.

Lördagen - vi klädde på oss och tog en promenad för att hälsa på B på dagen, efter det gick vi till Söderbacken för att äta och dricka gott med bror, M-L och mor och far. Hann med en sväng till E också, fick se hennes nya lägenhet, träffa henne och H en snabbis för att sen bege sig tillbaka hemåt för att dricka kaffe och konjak. :)

Sista dagen, vaknade, packade ihop, åt frukost, hälsade på svärmor en sista gång, sen hem till J-ås för att hämta lite saker åt A inför hans flytt. Efter allt detta puttrade vi neråt i landet och landade strax efter 20 (äntligen) hemma i Götet. Blev en lugn kväll - det behövdes!

A-K; förlåt för att jag inte hörde av mig, allt gick i ett hela helgen, tiden fanns inte till att ses. Jag tar igen det nästa gång jag kommer hem + när du kommer ner. :)

Kramen!

Inga kommentarer: