Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

06 augusti 2008

Slut på längtan, bröllop och redig efterfest

Hej igen!
I´m back and still going strong. :)
Har hunnit med en hel del sen sist, som jag skrev i sista inlägget så skulle jag fara hem mot O-bo och J-ås för att träffa A, min familj och hans familj. Sagt och gjort - det gjorde jag och gud vad jag hade längtat efter honom! :)

Det var en hel del förberedelser inför bröllopet vi skulle på som skulle klaras av innan den dagen, men allt gick som det skulle. Lördagen måste ha varit den varmaste dagen detta år - vi svettades som idioter allihopa, men som tur var så blev det ju lite svalare på kvällen.. runt 21! :/
För övrigt så var det en toppendag, trevlig och inte för uppstressad - det kändes som ett bra bröllop! :)



Efter att vi lämnat festen så skulle vi skjutsa hem föräldrarna till brudgummen, stannade till där en liten stund.. Eller snarare en ganska så bra stund - 3 timmar blev facit där! :D
Vi fick avnjuta trevligt sällskap och fin sång + grymt gitarrspel! Snacka om att den efterfesten kommer vara svårslagen länge - om det inte upprepas där då.. :)

Nä, det blev ett kort inlägg denna gång - kommer helt enkelt inte ihåg riktigt vad som hänt efter bröllopet - ni får nöja er så här tills vidare! :)

Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

:) Låter som att du haft det bra vännen! Jättefin bild oxå! Jag tycker det är seriöst dags att försöka ordna en träff snart...Jag skulle gärna komma ner på besök! Vill ju se hur du bor!! Kanske hitta på ngt skoj oxå :) Vi kanske kan kika hur läget ser ut efter lön?
KRAMAR/Anne

Anonym sa...

Åååååå så fina ni är =) så har du klippt av dig håret oxå, du passar i kort oxå. jätte fint :D. saknar dig gumman men nu har jag skaffat data :D krams! ///emma

Anonym sa...

Saknar dig stinis! mycket så du vet =)

Anonym sa...

jädraås? nöjd jag blir :) sköt om dej! kram annelie. www.annelieberg.blogg.se

Anonym sa...

man tackar =)....du får skaffa en gnuggis så länge :P....
lungt det, jag vet toppen :D!
krams!