Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

14 januari 2009

Ryggläge, 90-tal och ändringar

God kväll mina vänner!
Onsdag kväll, egentligen borde jag sitta på jobbet nu, eller i alla fall befinna mig innanför dörrarna på jobbet. Vad gör jag istället? Jo, jag ligger i soffan, där jag större delen av dagen befunnit mig. Har sedan i måndags natt haft feber och värk i kroppen. Är inte alls pigg, men vill verkligen inte befinna mig här. Måste jobba! Även om jag har det bra här hemma, A har skött om mig hela tiden, gud vilken guldklimp jag har.. :)

I helgen fick jag ett sms från J som bjöd med mig på 90-talskväll hos E, hennes svägerska. Ska bli så roligt! Ser verkligen fram emot det. 31 januari, efter jobbet kommer jag bege mig hem till E, lyssna på dålig musik från ungdomen, köra singstar och säkert ta ett ellet två glas vin ihop med flickorna här nere.

Lite eventuella planer som står på lut här hemma, kan inte säga så mycket mer än så mer än att jag är grymt nervös och beroende på hur min sinnesstämning är så är jag spänd över det eller riktigt nere över detta.. Det kommer visa sig hur det blir snart. Jag hoppas på ett visst resultat, men som sagt var - beslutet är inte helt och hållet mitt heller. Och jag självklart kommer ta resultatet - oavsett vad det blir, och göra det bästa av situationen...

Nej, nu ska jag skära upp en eller två apelsiner och sen kommer jag lägga mig i soffan igen, kanske dra igång en film eller slökolla på tv:n. Det är ungefär det jag orkar med som sagt var.

Hoppas ni är piggare än mig, vad har ni haft för er den senaste tiden?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad jag är glad att du är tillbaka här!!!
Kram A-K

Anonym sa...

hej stina ,
tack för din otroliga kommentar. Jag har baserat ett helt inlägg kring den nu, men inte länkat dig för det visste jag inte om du ville.

Jag ser på de få bilder jag hittar här i bloggen på dig och du har ett helt otroligt ansikte- wow!
Och om jag på nåt sätt fått dig att tycka att du är vacker och duger så blir jag lycklig.

Jag tog det hela som positiv feedback även om jag en sekund såklart i min skalle vände det till att jag är inte trådsmal alltså lika med tjock.

Det känns dock konstigt att jag har fått dig att tycka om dig själv när jag egentligen är som du- dåligt självförtroende och önskar se ut som andra..

men din kommentar värmde verkligen! puss