Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

24 januari 2009

Tävla om smycken för 7000 kronor!!

God afton!
Lördag kväll, innan löning - vad innebär det? Jo.. Hemma och ta det lugnt.. :)

Sitter här i klänning (för att få lite lördagsstämning), har ätit god mat (Kycklingwok med nudlar) och har det allmänt bra. Älsklingen sitter här bredvid och spelar WoW på tv:n - måste erkänna att det är häftigt med så stor bild för ett spel man sett hur det ser ut på datorn.. :)

Har engagerat mig i en tävling så här på kvällskvisten, man kan vinna smycken för 7000 kronor och den chansen är ju dum att missa känner jag.. Hemsidan som smyckena kommer från är denna:
www.smycken4u.se. Gå gärna in och kika - man blir alldeles snurrig! Mycket smycken är det! :)

Bloggerskan som man ska besöka för att tävla är Mini. Så varför inte joina mig och ta chansen du med? ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll - det ska du jag ha.. Nästa vecka jobbas det myyyycket timmar från min sida..


2 kommentarer:

Anonym sa...

ok, tycker du ska ta 90-talskläder ändå =) hihi
ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

jag vet inte det jag...jag har ju inte direkt skött min kropp genom åren..rökning, solning, varit jätteöverviktig, lite jojobantning...och igår såg jag tydliga åldersteckken..jag ser inte rolig ut naken...men men =)

Kramar!!