Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

10 januari 2009

Som lovat..

Som jag lovade tidigare idag så ska jag lägga upp lite bilder på hur min senaste tid sett ut.. :)

Som alltid så var jag och hälsade på Frasse - ett antal gånger hanns med till och med. Så mysigt.. Och glömt mig, det har han då inte gjort.. Det känns skönt.. :)













Jag och hjärtat tog en promenad i Jädraås en dag. Blev nästan 1 mil och titta vad härligt vi hade det! :)













Hade även tänkt lägga upp bilder från den renstädade lägenheten jag lämnat iväg nycklarna till idag, men det får bli en annan dag. Har ej hunit ladda in bilderna i datorn än.

Sköt om er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så skoj det låter med temafest! Knepigare med 90-tal dock än andra epoker. Inte lika utmärkande plagg. var det inte mycket glansiga tyger o tajta brallor? Du kanske kan kolal in nåt gammalt Beverly hills avsnitt o få inspiration- nån av de senare alltså.
Lycka till! Skriv gärna i min blogg om du har en bild på klädseln, vore kul på se!
ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

jisses vilka härliga vinterbilder hemma från jädraås! hoppas du har det bra kram kram