Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

27 mars 2010

Ensamhet

Har haft en ganska så fullspäckade vecka nu så därav min frånvaro här inne.
Det började förra helgen när jag jobbade 22 timmar under helgen, 10-21 båda dagarna, sen direkt iväg till skolan på måndagen, med andra ord - in i ekorrhjulet igen.. Jobbade extra direkt efter skolan på torsdagen och nu idag ska jag iväg till 17 för att jobba ett 24-timmarspass..
Idag är det visserligen på praktiken jag ska jobba så det är ganska så enkelt. Men.. Ja, det finns ju nästan alltid ett "men".. ;)
Mitt hjärta och jag har gått om varandra nästan hela tiden sedan förra helgen så jag känner att jag inte riktigt är motiverad.. Känner mig faktiskt ganska så ensam just nu om sanningen ska fram..
Han har fått börja jobba extra och jobbade igår 15-01 och idag åkte han innan 8.00 för att sluta 17.30..
Det är ju jättebra att vi båda får jobba extra, det kan jag inte säga något om, men för stunden så är jag nog väldigt sällskaps-sjuk, då blir det så klart lite tråkigt emellan varven..

Inga kommentarer: