Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

10 september 2008

Heart - Alone, akustisk.

Satt och snurrade runt på youtube.com nyss och snubblade över Heart´s låt Alone. En variant där hon kör akustiskt och sjunger den snäppet lugnare än orginalet går.
Glömde berätta att förr-förra fredagen innan A flyttade från A så hade dom en liten sammankomst där med mitt hjärta, A och T + vi flickvänner till alla tre grabbarna. Det var en riktigt lyckad fest! Under kvällen så spelade A (inte min A) denna låt för mig när vi hamnade framför hans dator. Jag satt som fastklistrad! Vilken underbar låt det är! Redan från första början är den bra - och så gör hon den ännu bättre live!

Ville bara tipsa er om att gå in här ----> http://www.youtube.com/watch?v=vXznl5S7ZbI

Den är fantastisk..

När ni ändå är i video-tittar-tagen.. ----> http://www.youtube.com/watch?v=ImBaVm7K6Do

Gifter jag mig någon gång är det precis sån här lättsam stämning jag vill ha! :D

Vill ha mitt hjärta här nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad härligt att se att du mår bra gumman! Det förtjänar du verkligen :) Här hemma är allt som vanligt, plugget har dragit igång för fullt och går allt som det ska så tar jag min examen i mitten på januari :) Kanske lämpar sig då ÄNTLIGEN för en Gbg-tripp...
Hur går jobbet?

KRAMAR i massor!
/Anne

Anonym sa...

nej jag var hel dö lör o söndag så det vara bara bra det....hehe.
men nästa gång så får vi planera in lite turist saker som du sa =).
hehe okej då litar på dig med korten jag :P.....


Kramar!