Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

27 september 2008

Väntan och längtan

God förmiddag allihopa!
Gårdagen var en ganska så bahaglig dag måste jag erkänna, trots otrolig trötthet så hände inte alltför mycket och det var otroligt skönt skall erkännas.
Fick iofs en smärre chock igår när jag kom hem, ska ta tag i det idag, det löser sig - på något sätt. :)

Pratade med A-K igår, var länge sen nu, saknar det. Men det blir så, dagarna går och går. Skrämmande på ett sätt. Tiden bara flyger iväg!

Kommer komma hem på en blixtvisit om någon vecka, eller blixt och blixt.. Det blir en vecka, kanske lite drygt en vecka.. Tyvärr så kommer jag bara befinna mig i hemkommunen O-bo då, prioriterar familjen helt denna gång... Får lite mer tid över sen i jul.. Blir andra bullar då! :)
Jul.. Ah... Jag längtar verkligen! Ska bli så mysigt, jag älskar allt vad julen innebär, brukar inte känna av stressen alls, främst för att jag de sista åren haft julklapparna klara redan vid början av december. Det är så skönt! Slippa stressa med såna saker in i det sista, att bara kunna njuta dagarna och veckorna innan.. Julpynta och städa i lugn och ro.. Mmmm.. Härligt! :)
Snart snart... Mindre än 3 månader kvar nu. :)

Dags för dagens bravader, sen iväg till jobbet, 24-timmar väntar...

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaa stina ta och kontakta henne :) haha jag känner att det är nånting stort på gång :) sköt om dej! kram annelie