Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

15 oktober 2008

Riktigt källvatten och upcoming samboskap

Hemma igen.
Efter drygt en veckas vistelse hemma i skogarna så är vi nu på plats nere i Göteborg igen. Å ena sidan så är det skönt att vara tillbaks igen, men å andra sidan så är hemma alltid hemma.
Det var otroligt skönt att få komma hemåt, träffa familjerna och bara få andas ren luft. Nog för att jag inte märker av att jag bor i en storstad här nere, men visst känner man skillnaden när man är uppe i skogarna. Framför allt är vattnet godare hemma där, RIKTIGT Källvatten direkt ur kranen hemma hos A´s familj - kan det bli mer lyxigt? :)

Under vistelsen där uppe har vi kommit fram till ett slutgiltigt beslut och i måndags ringde jag samtalet.. Januari är officiellt sista månaden jag bor i min lägenhet - vi blir sambos! :)
Visserligen känns det redan som om vi bor ihop nu, jag befinner mig här mer eller mindre hela tiden. Men posten och alla mina möbler bor fortfarande kvar - en väldigt dyr magasinering! Men det blir det som sagt var snart ändring på. Ska bli så härligt, att officiellt kunna få kalla A för min sambo.

Vill passa på att sända en tanke till E.. Hon fyller nämligen 25 år idag - Grattis gumman! :)
Likaså till M och T - har visserligen grattat er redan, men ändå.. Förlovade - härligt! Som vi runt omkring er har väntat!! ;)

Bjuder på en bild från Winnerbäck-konserten i somras.. Det var en av de bättre kvällarna i somras - avslappnad och härlig rakt igenom! :)




Min blivande sambo och jag innan konserten drog igång..
Kan man ha sån här tur? På riktigt? :)





Blir ett inte alltför långt inlägg denna gång, har ont i ryggen och ska försöka stretcha ut den lite.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis till att bli sambo! :D Man blir glad när man ser att andra har det bra!! :)
/ tcd

Anonym sa...

Gör så gumman :)...
Grattis din lilla samdo där ;) hihi glad för din skull :D
kramar! emma

Anonym sa...

Åh men vad roligt för er =) Är ju underbart att vara sambos på riktigt! Lycka till med allt:)
//Lina